Nieuwe features: HR Sync, Instellingen, Databoek & Meer

Nieuwe features: HR Sync, Instellingen, Databoek & Meer

4 minuten leestijd

Bedrijfsrooster heeft onlangs belangrijke ontwikkelingen afgerond waardoor weer een hoop nieuwe features voor alle gebruikers beschikbaar zijn. In dit bericht lees je meer over de belangrijkste toevoegingen zoals HR gegevens uit andere software syncen en meer inzichten dankzij het Databoek.

HR Sync via Bedrijfsrooster Connect

Het nieuwe en langverwachte HR Sync dashboard geeft een vernieuwd en slim overzicht van de status tussen verschillende systemen, zoals Bedrijfsrooster en externe HR, tijdregistratie en loonsoftware pakketten. Jij hebt hierbij nog steeds de regie, maar bespaart enorm veel tijd op het verwerken van wijzigingen tussen beide systemen, zoals nieuwe medewerkers en mutaties van persoonlijke gegevens of tags.

Benieuwd naar mogelijkheden van HR Sync?
Met klanten die nog niet over zijn, zal binnenkort contact opgenomen worden om bestaande integraties over te zetten naar de vernieuwde versies die werken met het HR Sync dashboard. Inden je nog geen actieve integratie hebt geactiveerd, laat het ons dan weten via een reactie op dit bericht om de mogelijkheden te bespreken.

Vernieuwde en snelle rapportage module

Realtime de urenregistratie en plus/min rapportage voor 1000+ werknemers in een heel jaar uitdraaien? Bedrijfsrooster heeft de migratie naar het Google Cloud platform en de vernieuwde rapportage module daarop uitgebreid getest en afgerond, waardoor dit soort rapportages hooguit enkele seconden in beslag nemen. De nieuwe module is vanaf nu actief voor alle klanten. Toonaangevend in de branche en helemaal in lijn met onze filosofie van makkelijker werken, meer tijd voor plezier!

Betere beschikbaarheid inventaristatie

Auomtatisch periodiek beschikbaarheid opvragen kan nu makkelijker via het Controle Centrum geregeld worden. Naast de gewenste periode zet je eenvoudig een deadline waarop de beschikbaarheid opgegeven moet zijn. Bedrijfsrooster stuurt alleen de juiste personen een mail en push notificatie. Met een nieuwe instelling op werknemer niveau is tevens te regelen dat bepaalde personen gewoon via standaard beschikbaarheid willen werken.

Inschrijvingen nóg meer automatisch

Dienstenplaats items kunnen automatisch aangemaakt worden als een dienst onbemand raakt door actie van de werknemer, werkgever of het systeem. Vervolgens kan het inschrijven op deze dienst automatisch weer gesloten worden als een geschikte kandidaat wordt ingepland. Via de nieuwe instellingen is het mogelijk dit voor zowel bestaande als nieuwe diensten in te regelen.

KM Trajecten en Taken in het Databoek

Dankzij uitbreiding van de periode rapportage in het Databoek zijn nu alle ritten in woonwerk-werk-x-werkwoon trajecten snel te raadplegen. Hierbij worden per type rit ook de afstanden en desgewenst dus kosten getoond. Heeft een werknemer verschillende taken uitgevoerd binnen één dienst, dan toont het Databoek via een specifieke taken rapportage daar nu ook handige tellingen en totalen.

Bestanden met verloopdatum

Gebruik je de bestanden module om certificaten, opleidingsinformatie of andere tijdgebonden data bij een persoon of dienst op te slaan? Het is vanaf nu mogelijk een verloopdatum in te stellen bij die bestanden. Hiermee krijg je vanuit het Databoek een handig overzicht van verlopen certificeringen en bekijk je snel de juiste gekoppelde persoon of dienst.

Salarisgroepen via Functieprofielen

Dankzij een nieuwe instelling in het werknemer dossier kan gekozen worden voor een alternatieve grondslag voor het loon van die persoon. In plaats van het contract kan gekozen worden voor het loon in het functieprofiel. Dit betekent erg veel tijdwinst en voorkomen van fouten bij aanpassingen van grote aantallen werknemers of wijzigingen in CAO of functiegroepen.

What's up next..

Het nieuwe Bedrijfsrooster Connect gaat de komende periode zorgen voor uitbreiding van de koppelmogelijkheden met externe systemen. Veel nieuwe en uitgebreide inzichten zullen via het Databoek beschikbaar gemaakt worden. En de compleet vernieuwde iOS en Android apps zullen gelanceerd worden waarbij de ervaring van werknemers centraal staat.

Meer weten over aankomende updates, of overige vragen of feedback?
Laat het weten via een berichtje aan Bedrijfsrooster Support of als reactie op dit bericht.

bedrijfsrooster
automatisering
15 november 2022

Wil je ook meer tijd voor extra plezier?

Start nu met Bedrijfsrooster en krijg tijd voor leukere dingen
Met Bedrijfsrooster bespaar je tijd en geld.
Probeer gratis 14 dagen. Direct opzegbaar.
Probeer gratis & vrijblijvend
Tablet voor bedrijfsrooster