
Nieuwe functies, voorwaarden en tarieven in het nieuwe jaar

Bedrijfsrooster gaat in 2020 nieuwe voorwaarden en tarieven hanteren. In dit bericht lees je belangrijke informatie over de aanpassingen en de reden waarom we dit doen. We informeren je per e-mail met specifieke wijzigingen en tarieven voor jouw Bedrijfsrooster account.
Nieuwe licentie voorwaarden
De afgelopen jaren heeft Bedrijfsrooster het product veel uitgebreid en is het aantal betrokken leveranciers en mensen sterk gegroeid. Om ook in de toekomst een toonaangevende partij te blijven en jouw werk makkelijker te maken, blijven we investeren in techniek en slimme mensen. Om dit mogelijk te maken voeren we de volgende wijzigingen door in onze voorwaarden.
Minimale backup en administratie fee (basis pakket)
Om continue goed voor jouw gegevens te kunnen zorgen en op ieder moment beschikbaar te stellen, zal een minimale fee van €20 per maand gerekend worden. Daarbij zijn 5 gebruiker licenties inbegrepen en beschik je altijd over jouw online omgeving inclusief export mogelijkheid.
Minimale fee voor slapende werknemer dossiers
Voor dossiers van werknemers zonder actief contract of gebruiker account zal een fee van €1 per maand gerekend worden. Maar, dit geldt niet voor gearchiveerde dossiers. We lanceren binnenkort het archief, zodat je deze dossiers heel eenvoudig met één klik op kan ruimen en toch hun administratie, kosteloos, veilig kan bewaren.
Berekening van aantal gebruiker licenties
Bedrijfsrooster factureert maandelijks en achteraf op basis van aantal geplande bedrijfsonderdelen. Een licentie zal gefactureerd worden indien een onderdeel, zoals een werknemer, in die maand ingeroosterd was, met verlof of in verzuim was, heeft ingelogd of een manager account heeft.
Meer informatie en toelichting specifieke tarieven
Je vindt meer informatie in de documentatie en op de Licentie pagina als je bent ingelogd als Bedrijfsrooster Licentie beheerder. Daar wordt tevens een uitgebreide specificatie gegeven van de licentie aantallen in de huidige periode, die voor jouw gebruik worden berekend.
Nieuwe archief funtie
Om te zorgen dat jouw Bedrijfsrooster omgeving snel blijft werken, je handig overzicht houdt en tevens zonder bijkomende kosten administratie jaren lang kan bewaren, lanceren we het Archief. Momenteel kan je werknemer dossiers archiveren en vervolgens de administratie alleen nog benaderen via het Controle Centrum > Archief menu. Bedrijfsrooster bewaart de administratie nog 5 jaar zonder bijkomende kosten.
Lees hier meer over het archiveren van werknemer dossiers
Uitbreiding medewerker en dossier export
In navolging van de archief functie zal een uitbreiding gemaakt worden op de export van medewerker gegevens. Het algemene export overzicht bevat meer gegevens met betrekking tot contracten. En het medewerker specifieke export bestand zal na het archiveren een totaaloverzicht bieden van alle administratie zoals in Bedrijfsrooster geregistreerd. Met dit export bestand beschik je altijd over voldoende administratie, om bijvoorbeeld aan fiscale wetgeving omtrent urenregistratie te voldoen.
Meer blogs & nieuws...
Bekijk alle blog posts
Nieuwe features: Heatmaps, Forecasting, Salarisgroepen, Prullenbak & Meer
Bijna teveel om op te noemen, maar sowieso krijg je weer betere controle, meer...

Nieuwe features: HR Sync, Instellingen, Databoek & Meer
Bedrijfsrooster heeft onlangs belangrijke ontwikkelingen afgerond waardoor weer...

Betaald ouderschapsverlof in 2022: dit verandert
Op 2 augustus 2022 treedt de nieuwe regeling betaald ouderschapsverlof in...

Wil je ook meer tijd voor extra plezier?
Start nu met Bedrijfsrooster en krijg tijd voor leukere dingenProbeer gratis 14 dagen. Direct opzegbaar.

